Organizace nástupu žáků 25.5. do školy na Komenského náměstí č.p.117 a č.p.76

Organizace nástupu žáků 25.5. do školy na Komenského náměstí č.p.117 a č.p.76

                Všichni žáci 1.stupně školy, kteří nastoupí dne 25.5. jsou umístěni ve svých kmenových třídách se svou třídní učitelkou. Organizace první den: před školou budou na kuželech vyznačené třídy tak, jak jsou nahlášeny – jde o dodržování rozestupů mezi skupinami jednotlivých tříd. Zaměstnanci školy budou i před školou řídit organizaci. Nejprve budou procházet žáci, kteří již z domova mají podepsáno čestné prohlášení. Toto prohlášení odevzdají pracovníkovi školy a ten ještě přeměří žákovi teplotu bezdotykovým teploměrem. Potom žák odchází do budovy přes svou šatnu, kde si vyzvedne své přezuvky/pokud si je nechal ve škole/. V šatně se nijak nezdržuje a oblečený a nepřezutý pokračuje do své třídy. Tam se podle pokynů třídní učitelky přezuje a svlékne své svršky. Pokud žák nemá podepsané čestné prohlášení, může si jej zákonný zástupce podepsat přímo před školou/u zaměstnance školy/. Jinak pro tohoto žáka potom platí vše, jak bylo uvedeno. Rozvrh žáci obdrží od svých třídních učitelů. Škola začíná klasicky v 8:00 hodin a dopolední vyučování končí v 11:40 hodin.

Žák, který nenastupuje do odpoledních vyučovacích aktivit/dále jen „družina“/ a jde na oběd, odchází s třídní učitelkou na oběd. Z jídelny už sám domů. Žák, který nastupuje do odpolední „družiny“ čeká ve třídě na příchod vyučujícího „družiny“.  Pod jeho vedením odchází na oběd, i když na obědy přihlášený není. V jídelně se řídí pokyny dozorujícího vyučujícího. Všichni žáci, které zákonný zástupce přihlásil třídnímu učiteli ke stravování, budou odebírat oběd na základě seznamu, který jsme poskytli jídelně. Není tedy nutné, aby rodiče žáky přihlašovali jednotlivě v jídelně/pokud v budoucnosti nebude jinak/. Po obědě pokračují aktivity pod vedením vyučujících. Odpolední „družina“ končí nejpozději v 15:30 hodin.

Důležitá upozornění:

1/ Bez podepsaného čestného prohlášení nesmí být žák přijat k vyučování.

2/ Žáci musejí mít s sebou minimálně 2ks roušky se sáčkem, kde budou mít vždy jednu uschovanou.  Žáci, kteří pokračují odpoledne v „družině“ musí mít ještě minimálně 1 roušku navíc.

3/ Všechna organizační opatření budou a jsou v souladu s metodickými pokyny MŠMT, které jsou na Webových stránkách školy.